Est-ce que le « ne » qui suit « personne » et « rien » est omis en français parlé, ou est-ce qu'on dit quand même « ne », même dans un registre très familier ?
Omettre le « ne » à l'oral ?
- « Back to Q&A Forum
- « Previous questionNext question »
janTantan L.Kwiziq community member
Omettre le « ne » à l'oral ?
This question relates to:French lesson "Personne ne ..., rien ne ... = No one, nothing (negation) in French"
Asked 1 hour ago
Don't have an account yet? Join today
Ask a question
Find your French level for FREE
And get your personalised Study Plan to improve it
Find your French level